Categories: News

Տեղի կունենա «3Ds Max: MEC for Game Industry» թեմայով դասընթացը

Հուլիսի 9-ին՝ ժամը 16։00-ին «3Ds Max: MEC for Game Industry» թեմայով դասընթացը։

3ds Max-ը, որը վեբինարի ամենաբուն քննարկման թեման է լինելու, առաջարկում է հարուստ և ճկուն գործիքակազմ` լիարժեք գեղարվեստական հսկողությամբ պրեմիում ձևավորում ստեղծելու համար:

Նրա միջոցով կարելի է.

– Ստեղծել հսկայական աշխարհներ խաղերում,

– Վիզուալացնել բարձրորակ ճարտարապետական ռենդերները,

– Մոդելավորել դետալավորված ինտերիերներ և առարկաներ,

– Անիմացիայի և VFX-ի միջոցով կենդանացնել հերոսներ և հատկություններ։

Վեբինարի ընթացքում մասնակիցները կսովորեն հետևյալը.

– Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում խաղային արդյունաբերությունը,

– Ի՞նչ դեր ունի 3ds Max-ը խաղային ոլորտում,

– Ինչպե՞ս ստեղծել ծրագրային ապահովման արտադրանք և թողարկել այն,

– Ինչպե՞ս պաշտպանել հեղինակային իրավունքները,

– Ի՞նչ դեր ունի խաղային արդյունաբերությունը Autodesk-ի զարգացման մեջ։

Վեբինարը վարելու է ուկրաինացի բանախոս Մաքսիմ Մուզիչկոն՝ ավստրալական AURAN, Game Developers ընկերության խաղային մակարդակների մշակողը (level developer):

Մաքսը խաղային մշակման ոլորտում փորձառու մասնագետ է, ով 13 տարվա աշխատանքային ճանապարհորդության արդյունքում աշխատել է MUK, Engeneering Autodesk և M&E կազմակերպություններում:

Վեբինարի մասնակցությունը անվճար է. միայն անհրաժեշտ է նախապես գրանցվել այս հղումով։

Share