Adioma-ն իր բլոգում ներկայացնում է ստարտափների ֆինանսավորմանը վերաբերող գործընթացների բացատրությունը՝ ինֆոգրաֆիկ եղանակով:
Արտաքին աղբյուրներից ֆինանսավորում գտնելը ձեռնարկատիրական գործունեություն սկսելու պարտադիր պայման չէ: Ֆինանսավորումը կարող է լինել նաև սեփական խնայողությունների հաշվին: MailChimp և AirBnB հայտնի ընկերությունները, մինչ ներդրումային ֆինանսավորման դիմելը, կիրառել են հենց այս տարբերակը:
Ամեն անգամ ֆինանսավորում ստանալն իրենից ենթադրում է ընկերության մի մասի հանձնում ֆինանսավորողին: Եվ յուրաքանչյուրն, ով ֆինանսավորում է տրամադրում, դառնում է համասեփականատեր:
Մասերի բաժանում
Հավասարության հիմքում ընկած է բաժանման գաղափարը: Գործունեության սկզբում ընկերությունն ունենում է փոքր չափսեր, սակայն արտաքին ֆինանսավորում ստանալով՝ մեծանում է, և ի հայտ են գալիս նոր համասեփականատերեր: Սակայն այս դեպքում հիմնադրի մասնաբաժինն ավելի մեծ է լինում, քան մինչ ֆինանսավորում ստանալը:
Երբ հրապարակայնացավ Google-ը, Լարիին և Սերգեյին էր պատկանում ընկերության ընդամենը 15-ական տոկոս: Սակայն դա իրապես մեծ ընկերության 15 տոկոսն էր:
Ֆինանսավորման փուլեր
-Գաղափարի փուլ.
Նորարարը համոզվում է, որ իր շատ ու շատ գաղափարներից սա հենց այն մեկն է, որը պետք է հաջողի: Սկսում է աշխատել, և՝ արժեք ստեղծել:
-Համահիմնադրի փուլ.
Գիտակցելով մեկ այլ մարդու հմտությունների անհրաժեշտությունը, ստարտափի հիմնադիրը սկսում է փնտրել համահիմնարի, ով խելացի և էնտուզիազմով լի է, և կարող է հավելյալ արժեք բերել կազմակերպությանը:
Տեղի է ունենում աշխատանքի և, հետևաբար, մասնաբաժինների հավասար բաժանում համահիմնադիրների միջև: Իրական գործընկերությունը հիմնված է հարգանքի, իսկ հարգանքն՝ արդարության վրա:
Շուտով համահիմնադիրները ֆինանսավորման կարիք զգալով, ցանկանում են դիմել վենչուրային կապիտալիստներին, սակայն, արտադրանքի նախատիպի բացակայությունը նրանց հետ է պահում այդ քայլից:
-Ընտանիք և ընկերներ.
Ո՞վ կարող է գումար տրամադրել՝
-Հավատարմագրված ներդրողները- մարդիկ, ովքեր իրենց բանկային հաշվին ունեն 1մլն դոլար, կամ տարեկան աշխատում են 200.000 դոլար: Նրանք ներդրողներ են, ովքեր ունեն բավականաչափ ունակություններ՝ հասկանալու, արդյո՞ք պետք է ներդնել ռիսկային բիզնեսում, թե՝ ոչ:
-Ընտանիքը և ընկերները- այս դեպքում ընկերության 5 տոկոսի դիմաց կարելի է ստանալ 15.000 դոլար կանխիկ, և սկսել նախատիպի պատրաստման աշխատանքները:
Ընկերության գրանցում
Ընկերությունը կարելի է գրանցել LegalZoom առցանց ծառայության միջոցով (400$), կամ՝ դիմելով իրավաբան ընկերների օգնությանը(0$ -$ 2,000):
Բիզնես հրեշտակներ
Նախատիպի պատրաստման աշխատանքների ավարտից հետո ստարտափին անհրաժեշտ ֆինանավորումը կարող են տրամադրել.
-Ինկուբատորները, էքսկուբատորները, աքսելերատորները-հաճախ տրամադրում են կանխիկ գումար(մոտ 25.000$), աշխատանքային տարածք և խորհրդատուներ
-Բիզնես հրեշտակները- սովորաբար տրամադրում են մեծ չափի ֆինանսավորում, համապատասխանաբար ընկերության մեծ մասնաբաժնի դիմաց (2013-ին միջին ֆինանսավորումը կազմել է 600.000$):
Մեծ քանակով ներդրումների առկայությունը կարող է կազմակերպությանը դուրս բերել վերահսկողությունից, ուստի ընդունել ներդրումներ պետք է միայն այն ժամանակ, երբ դրանք անհրաժեշտ են:
Վենչուրային կապիտալիստներ
Նախատիպի հաջողությունը գրանցելուց հետո, ժամանակն է գալիս դիմելու վենչուրային կապիտալիստներին՝ ֆինանսավորում ստանալու նպատակով(մոտ 500.000$):
Հրապարակայնացում
Կարելի է առանձնացնել հրապարակայնացման 2 հիմնական պատճառ.
-Գումար հավաքելու միջոց՝ բաժնետոմսերի վաճառքի շնորհիվ
-Հաստատում կառավարության կողմից
Ստարտափի սկզբնական փուլի աշխատողներ
Այն մարդիկ են, ովքեր ներդրումներ են կատարում ստարտափի դեռևս սկզբնական փուլում՝ հաշվի առնելով, որ այն կարող է ձախողվել: Առաջին փորձնական վաճառքը նրանց կանխիկի ստացման օրն է: