Starthub-ը իր այս հոդվածների շարքում կներկայացնի Fundable կայքի հատուկ մշակված գայդը, որի շնորհիվ բոլոր նրանք, ովքեր հետաքրքրված են ստարտափներով, կկարողանան գտնել իրենց հուզող հարցերի պատասխանները և չեն գործի այլ ստարտափների սխալները։
Մաս 3․ Վավերացրեք ձեր լուծումը 2
Այս պահին դուք որոշել եք, որ ունեք հաճախորդներ, որոնք պատրաստ են վճարել ձեր ապրանքի կամ ծառայության համար: Շնորհավորում ենք, դուք ունեք բիզնես:
Ցավոք, դրա հետ մեկ տեղ դուք կբախվեք մի վատ նորության, որը կլինի հետևյալ հարցի տեսքով. «Իսկ քանի՞ մարդ է պատրաստ ձեզ վճարել»։
Շուկայի չափը ստարտափի համար կարեւորագույն ասպեկտներից մեկն է: Իրականում, դա ներդրողների համար լավագույն չափանիշներից մեկն է։ Մեծ շուկան vc փնտրող ձեռնարկատիրոջ համար բացարձակ անհրաժեշտություն է:
Ներդրող Քրիս Դիքսոնը ասել է, որ եթե դուք չեք կարողանում ապացուցել, որ ձեր հնարավոր շուկան արժե $1 միլիարդ, դուք խնդիրներ կունենաք VC-ներից գումար ներգրավելու հարցում։
Բացատրությունը՝ հեշտ մաթեմատիկա է։ Օրինակ, դուք կնախընտրեիք ունենալ համար 1 սպորտային խանութը 100 հոգի բնակչություն ունեցող քաղաքում, թե՞ համար 3 սպորտային խանութը 100․000 հոգի բնակչություն ունեցող քաղաքում։ Որպեզի բիզնեսը լինի մեծ և ընդարձակվող, շուկան նույնպես պետք է մեծ լինի։
«Ձեր նպատակն է՝ ընդլայնել իմ երևակայությունը և գայթակղել ապագա պոտենցիալով»,- նշում է Upfront Ventures-ի ներդրող Մարկ Սուսթերը։
Որոշ ձեռնարկություններ չեն բացում հսկայական հնարավորություններ: Որոշ ձեռնարկատերեր գոհ են, որ սկսում են բիզնես, կապված իրենց ապրելակերպի հետ, որով նրանք կարող են ապահովել հարմարավետ եկամուտ: Եթե դա է ձերը, ապա հրաշալի է:
Այնուամենայնիվ, եթե ձեզ հնարավորությունը, որը դուք հետապնդում եք մեծ չէ, ապա դուք կունենաք դժվար և բարդ փորձ, որպեսզի ներգրավեք ներդրողների ուշադրությունը: