Starthub-ը իր այս հոդվածների շարքում կներկայացնի Fundable կայքի հատուկ մշակված գայդը, որի շնորհիվ բոլոր նրանք, ովքեր հետաքրքրված են ստարտափներով, կկարողանան գտնել իրենց հուզող հարցերի պատասխանները և չեն գործի այլ ստարտափների սխալները։
Մաս 7. Վաճառելով ձեր տեսլականը 2
Կարևոր է միշտ հիշել, որ ոչ ոք ծանոթ չէ այդքան ձեր պրոդուկտին, որքան դուք ինքներդ: Հաճախ ձեռնարկատերերը չեն հիշում դրա մասին, քանի որ նրանք ամեն օրը ծախսում են իրենց արտադրանքի մասին մտածելով:
Իրականում, ձեր արտադրանքը առաջին անգամ մեկ ուրիշին ցույց տալը նման է քարանձավում ապրող մարդկանց կրակ վաճառելուն: Չնայած նրանք կարող են տեսնել, որ այն նոր է և տպավորիչ, բայց նրանք պատկերացում չունեն, թե ինչի վրա են նայում: Ձեզ մնում է պատմել ձեր պրոյեկտի մասին այնպես, որ
ա) Հեշտ լինի հասկանալը, թե դա ինչ է,
բ) այն հուզի մարդկանց:
Ձեր գաղափարը առաջ տանելու համար առաջին քայլը ձեր լուծման համար «background»-ի ստեղծումն է: Ներկայացրեք այն խնդիրը, որի հետ հավանաբար բախվում է ձեր հաճախորդը, որպեսզի այդ ցավն առաջին պլան բերվի և հետո դուք այն թեթևացնեք։ Պատմություն պատմելը հանդիսատեսի ուշադրությունը պահելու արդյունավետ միջոց է և շատ ավելի հեշտ է մարդկանց ներքաշում, քան փաստերը և թվերի ցուցակները:
Հետո սկսեք բացատրել ձեր լուծումը: Անկախ նրանից, թե որքան բարդ է ձեր լուծումը, բացատրեք այն պարզ բառերով, որպեսզի օգտատերերը հասկանան: Որքան ավելի գունագեղ, բովանդակալից ու պարզ դառնա բացատրությունը, այնքան ավելի հեշտ կհասկանա ամեն ինչ ձեր լսարանը: Պատմեք կարճ և ամենակարևոր բաների մասին. ձեր պրոդուկտի յուրաքանչյուր առանձնահատկությունը ուրվագծելը պետք է մեծացնի օգտատերերի ուշադրության շրջանը և ավելացնի հուզմունքը:
Օրվա վերջում հիշեք, որ դուք առաջ եք տանում ձերր վաճառքները: Մարդիկ, ովքեր հետաքրքրված են ձեր արտադրանքով, բայց չունեն որևէ հետաքրքրություն կամ մտադրություն այն ձեռք բերելու, ձեզ չեն հետաքրքրում: