Հոկտեմբեր, 2024
October 2024
M T W T F S S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Ստարտափ խորհուրդներ Fundable-ից՝ ստարտափի բիզնես պլանը
Guides 28/10/2019 08:55

Starthub-ը իր այս հոդվածների շարքում կներկայացնի Fundable կայքի հատուկ մշակված գայդը, որի շնորհիվ բոլոր նրանք, ովքեր հետաքրքրված են ստարտափներով, կկարողանան գտնել իրենց հուզող հարցերի պատասխանները և չեն գործի այլ ստարտափների սխալները։

Մաս 8. Ստարտափի բիզնես պլանը

60 էջանոց աշխատանքային պլանով փաստաթղթերի օրերը անցել են: Այնուամենայնիվ, ստարտափներում, ընդհանուր առմամբ, ակնկալվում է ունենալ մի քանի հիմնական ակտիվ: Դրանցից շատերը կառուցված են նույն հիմնական բովանդակության վրա, բայց տարբեր իրավիճակների համար տարբեր կերպ են ներկայացված:

Այս ակտիվները ձգտում են պատասխանել ձեր բիզնեսին վերաբերվող հիմնական հարցերին: Նույնիսկ եթե դուք գրել եք մանրամասն բիզնես պլան, հավանական է, որ ներդրողը միայն ցույց կտա, որ դուք կատարել եք ձեր տնային աշխատանքը: Նույնը վերաբերում է բոլոր այս հիմնական ակտիվներին. դրանք ծառայում են ցույց տալու, որ դուք անցկացրել եք մանրակրկիտ աուդիտ՝ ձեր բիզնեսն ու շուկան վերևից ներքև ուսումնասիրելու և նրա մասին ամեն ինչ իմանալու համար: Եթե դուք չեք կարող դա ցույց տալ, ապա ունեք խնդիրներ։

Չխափնվեք. բիզնես պլանը հիանալի ակտիվ է, և եթե դուք այն ունեք, անպայման խնդրեք ներդրողին հարցնել դրա մասին։ Այնուամենայնիվ, դա աներևակայելի ժամանակատար գործընթաց է՝ ստեղծել այդպիսինը: Եթե արդեն ունեք բիզնես պլան, ապա խորհուրդ է տրվում շարունակել և հորինել elevator pitch-ը, գործադիր ամփոփագիրը (executive summary-ն) և pitch deck-ը՝ ինչ-որ մեկի մեջ հետաքրքրությունը արթնացնելու համար։

Ձեր elevator pitch-ը ձեր բիզնեսի կարճ, հետևողական ամփոփագիրն է: Կարող է դժվար լինել բացատրել բիզնեսը մի քանի նախադասության մեջ, բայց հաճախ դա այն ամենն է, ինչ պետք է անել: «Elevator pitch» տերմինը բխում է վերելակում որևէ մեկի հետ պատահական հանդիպում ունենալու մասին մտքից: Կարո՞ղ եք այդպիսի կարճ ժամանակահատվածում պատմել ձեր բիզնեսի մասին այդ մարդուն: