News
19/04/2021 15:17
Krisp-ի համահիմնադիր Արտավազդ Մինասյանն անդրադարձել է ընկերության հաջողության գրավականներից մեկին՝ միջազգային մակարդակի խորհրդականների թիմին։
«Ամեն բիզնես ուղղության համար մենք ներգրավում ենք տվյալ ոլորտի առաջատար էքսպերտներից մեկին։
Մի քանի օրինակ՝
Մարկետինգ – Grammarly-ի մարկետինգի նախկին ղեկավարը, ով հայտնի է YouTube-ում գովազդային արշավով և աճացրել է ընկերությունը մինչև $200միլիոն տարեկան շրջանառություն։
Վաճառքներ – Twilio-ի վաճառքի տնօրենը, ով ղեկավարում է 400-հոգանող թիմ, և գեներացնում է տարեկան $1.5 միլիարդ։
Տեխնոլոգիաներ – Ձայնից -> տեքստ ոլորտի աշխարհում ամենահայտնի էքսպերտներից մեկը։
Երբ Կրիսպի թիմի անդամներից որևէ մեկը նոր առաջարկ է ունենում կամ չի կողմնորոշվում, որ ուղղությամբ զարգացնի իր բաժինը, օգնության են գալիս սուպերխորհրադտուները։
Մեր ընկերության արագ աճը հիմնականում հիմնված է տաղանդավոր թիմի և այս ցիկլի վրա:
Նոր հարցեր և խնդիրներ>Խորհրդականներ->Նոր գիտելիք->Բիզնեսի աճ->Նոր հարցեր և խնդիրներ», – ներկայացնում է Արտավազդ Մինասյանը։
Ի դեպ, Krisp-ը խորհրդականներ է ներգրավել գործունեության հենց առաջին ամսից՝ Skydeck աքսելերացիոն ծրագրի օգնությամբ»։