News

Glovo բիզնես մոդել

Վերջին մի քանի ամիսների ընթացքում սննդամթերքի առաքման ընկերությունները մեծ ժողովրդականություն են վայելել: Նրանց ժողովրդականությունն էլ ավելի մեծացավ COVID-ի համաճարակի սահմանափակումներով։

Սննդի առաքման բազմաթիվ ընկերություններ գործում են ամբողջ աշխարհում, սակայն այս հոդվածը կքննարկի Glovo-ի բիզնես մոդելը և թե ինչպես է սննդի առաքման ստարտափը՝ Glovo-ն, հինգ տարուց պակաս ժամանակում հսկայական ժողովրդականություն ձեռք բերել:

Glovo-ն առցանց առաքիչ է, որն ամեն ինչ՝ դեղագործական արտադրանքից մինչև սննդամթերք, մատակարարում է իրենց հավելվածն օգտագործող սպառողներին:

Glovo-ն գումար է վաստակում պատվերների, առաքման վճարների, բաժանորդային վճարների և Q-Commerce ծառայությունից ստացված շահույթի միջոցով:

Glovo-ն հիմնադրվել է 2015 թվականին և մեծացել է՝ դառնալով առցանց առաքման շուկայում հայտնի խաղացող: Կան մոտավորապես 3,5 միլիոն օգտատերեր 20 երկրներում, որոնց ընկերությունը սպասարկում է:

Օսկար Պիեռը և Սաշա Միշաուդն հիմնել են Glovo-ն 2015 թվականին՝ որպես տեղական ծառայությունների «օգտագործման» մեթոդ: Glovo-ն եկամուտներ է ստեղծում առաքման վճարների, մինի-սուպերմարկետների և Glovo-ի կողմից գործարկվող սարքավորումների միջոցով՝ մթերային խանութների օպերատորների և մութ խոհանոցների հետ համագործակցելով՝ հնարավորություն տալով ռեստորաններին ավելացնել իրենց հզորությունը:

Ի՞նչ է Glovo-ն:

Glovo-ն բիզնես է, որն ապահովում է առցանց սննդի և գնումների առաքում Իսպանիայի Բարսելոնա քաղաքից: Հաճախորդները Glovo-ից կարող են ձեռք բերել մի շարք ապրանքներ, ներառյալ մթերքներ, ալկոհոլ, դեղատոմսեր և սնունդ:

Օգտագործելով հավելվածը՝ օգտատերերը կարող են ստանալ իրենց ամենօրյա կարիքները ժամանակին և ծախսարդյունավետ ձևով:

Օսկար Պիեռը և Սաշա Միշաուդն համահիմնել են Glovo-ն 2015 թվականին: Ընկերության պաշտոնական կայքի տվյալների հիման վրա բիզնեսը տրամադրում է ըստ պահանջի առաքման ծառայություններ 25 երկրներում 178,000 ակտիվ առաքիչների, 700 միլիոն ակտիվ հաճախորդների և շուրջ 1,9 միլիոն աշխատակիցների ցանցի միջոցով:

Դրա շնորհիվ ընկերությունն աշխատում է փոքր ձեռնարկությունների և աշխարհի որոշ խոշորագույն ապրանքանիշերի և մանրածախ առևտրի հետ, ներառյալ McDonald’s-ը, Carrefour-ը և Papa John’s-ը:

Glovo-ն աշխատում է անկախ կապալառուների հետ (հայտնի են որպես առաքիչներ) այդ պատվերները կատարելու համար:

Պլատֆորմը պահանջում է, որ առաքիչները ունենան իրենց սեփական մեքենան (հեծանիվ, մոտոցիկլետ կամ մեքենա) և բջջային հեռախոս (պատվերներ ընդունելու համար):

Glovo-ն իր ամենահավատարիմ հաճախորդներին առաջարկում է ամսական անդամակցության ակումբ, որն ապահովում է զեղչված առաքում և մի շարք լրացուցիչ առավելություններ:

Դուք կարող եք կապ հաստատել Glovo-ի հետ, նրա կայքի միջոցով, կամ էլ նրա բջջային հավելվածներից մեկի միջոցով, որը հասանելի է ինչպես Android, այնպես էլ iOS սարքերի համար:

Glovo-ն նախատեսում է օգտագործել տեխնոլոգիաներ՝ իր մարքեթինգային մոտեցումը օպտիմալացնելու համար՝ ցույց տալով իր խորը նվիրվածությունը հաճախորդների բարձրակարգ սպասարկման հարթակ մշակելուն:

Glovo բիզնես մոդել

Glovo բիզնես մոդելը հաճախորդներին հնարավորություն է տալիս գնել, վերցնել կամ ստանալ ցանկացած ապրանք առցանց և ստանալ այն վաթսուն րոպեից պակաս ժամանակում: Ազատ առաքիչները առաքում են հաճախորդների պատվերները:

Glovo-ն արագ և մատչելի կերպով ապահովում է իր հաճախորդների կարիքները մի շարք ապրանքների կատեգորիաների միջոցով, ինչպիսիք են ռեստորանները, նախուտեստները, դեղատների պարագաները, նվերները և շուկաները:

Երբ հաճախորդը պատվեր է կատարում, ծրագրային ապահովման մեջ ներկառուցված տեղաբաշխման հնարավորությունը հաճախորդին թույլ է տալիս հետևել առաքմանը իրական ժամանակում:

Ծրագիրը նաև գործում է որպես առաքիչ՝ տեղափոխելով հաճախորդների գնումները կամ ցանկացած այլ փաստաթուղթ իրենց ցանկալի վայր:

Glovo-ն հետևում է ընդհանուր տնտեսության փիլիսոփայությանը, ինչը նշանակում է, որ նա օգուտ է բերում իր բոլոր շահագրգիռ կողմերին: Glovo-ի բիզնես գործընկերները ներառում են.

Էլեկտրոնային առևտրի ձեռնարկություններ

Glovo-ն իր ցանցի միջոցով էքսպրես փաթեթներ է առաքում բիզնեսներին: Այս ծառայությունը հասանելի է էլեկտրոնային առևտրի բոլոր բիզնեսներին, որոնք ցանկանում են համագործակցել Glovo-ի հետ: Արդյունքում, Glovo-ն կարող է մեծացնել վաճառքը նրանց համար՝ հեշտացնելով ապրանքների առաքումը:

Ֆիզիկական խանութներ

Glovo-ի գործընկեր ցանցը թույլ է տալիս այնպիսի բիզնեսներին, ինչպիսիք են ֆիզիկական խանութները, ընդլայնել իրենց հասանելիությունը և մեծացնել վաճառքը:

Ծառայության գործընկերներ

Կան բազմաթիվ նոր աշխատանքի հնարավորություններ այն անհատների համար, ովքեր փնտրում են կես դրույքով կամ ազատ աշխատանք Glovo-ում: Աշխատողները կարող են օգտագործել այն որպես ավանդական զբաղվածությունից դուրս լրացուցիչ եկամուտ ստանալու միջոց: Բացի այդ, աշխատակիցներն ունեն իրենց տեմպերը սահմանելու ազատություն, քանի որ այս պաշտոնը ազատ աշխատանքի հնարավորություն է:

Ինչպե՞ս է աշխատում Glovo-ն:

Glovo-ն հպարտանում է իր հաճախորդներին պարզ և ընկերական փորձ առաջարկելով, քանի որ հաճախորդը ցանկացած հաջող բիզնես մոդելի ամենակարևոր մասնակիցն է:

Ստորև բերված են մի քանի քայլեր, որոնք կօգնեն ձեզ հասկանալ, թե «ինչպես է աշխատում Glovo-ն»: Կամ «Ինչպե՞ս պատվիրել Glovo-ում»:

Քայլ 1. Ներբեռնեք Glovo հավելվածը կամ այցելեք Glovo կայք

Օգտատերերը պետք է ներբեռնեն Glovo հավելվածը Google Play/App Store-ից կամ այցելեն Glovo կայքը՝ պատվեր կատարելուց առաջ: www.glovoapp.com

Քայլ 2. Գրանցվեք Glovo-ում

Glovo-ն օգտվողից պահանջում է, որ նախ ստեղծի հաշիվ: Հաճախորդներից պահանջվում է լրացնել այս քայլը՝ մուտք գործելով իրենց Glovo հավելված կամ կայք՝ օգտագործելով իրենց էլ.փոստի հասցեն, անունն ու ազգանունը և գաղտնաբառը:

Քայլ 3. Ավելացրեք վճարման տարբերակ

Հաջորդը, օգտատերը պետք է գնա «կառավարել վճարման եղանակները» բաժին և ավելացնի իր նախընտրած դեբետային/վարկային քարտը վճարման համար:

Քայլ 4. Ավելացրեք առաքման հասցեն

Այնուհետև օգտագործողին առաջարկվում է տրամադրել իր առաքման հասցեն հավելվածի հիմնական էկրանին՝ վճարման եղանակները կարգավորելուց հետո:

Քայլ 5. Ավելացրեք ձեր ապրանքները զամբյուղում

Հավելվածն այնուհետև թույլ է տալիս օգտվողներին ձեռք բերել ցանկալի իրեր գործընկեր ռեստորաններից և ընկերություններից:

Քայլ 6. Պատվերն ընդունվում է

Պատվերը տեղադրելուց հետո օգտագործողը պետք է կատարի մի քանի լրացուցիչ քայլ: Ավարտելուց հետո ապրանքը կընդունվի և կառաքվի միջինը 28 րոպեի ընթացքում առաքչի միջոցով:

Քայլ 7. Ձեր պատվերի առաքում

Հաճախորդները կարող են հետևել իրենց առաքմանը իրական ժամանակում՝ օգտագործելով Glovo հավելվածի լրացուցիչ հնարավորությունը, և հաճախորդի պատվերը կառաքվի րոպեների ընթացքում:

Քայլ 8. Վերանայում և գնահատում

Սպառողին խնդրում են գնահատել և մեկնաբանել փորձը փաթեթը ստանալուց հետո.

Share