Հոկտեմբեր, 2024
October 2024
M T W T F S S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Գևորգ Բալյան. 2025թ.-ին սպասվող լավագույն 3 բեկումնային տեխնոլոգիաները և դրանց ազդեցությունը էլեկտրոնային առևտրի վրա
News 23/10/2024 11:25

Ucraft-ի համահիմնադիր Գևորգ Բալյանը Forbes-ի համար ուսումնասիրել ու մեկտեղել է 2025-ին սպասվող լավագույն 3 բեկումնային տեխնոլոգիաները և դրանց ազդեցությունը էլեկտրոնային առևտրի վրա:

Մեր օրերում ինչ-որ բան կանխատեսելը բավականին դժվար է, քանի որ տեխնոլոգիաները զարգանում են էքսպոնենցիալ տեմպերով: Այնուամենայնիվ, չնայած փոփոխություններին, մի բան պարզ է՝ տեխնոլոգիաների հաջորդ սերունդն արդեն թակում է մեր դուռը, պատրաստ է վերափոխել արդյունաբերությունը, առօրյան և, հավանաբար, իրականության մեր զգացումը:

Տեխնոլոգիաները 2025-ին կդառնան նոր հենարաններ:

Գևորգ Բալյանը կանխատեսում է ապագա, որտեղ զարգացող տեխնոլոգիաները կշարունակեն փոխակերպել հաճախորդների հետ հաղորդակցումը: Այսպիսով, նա առանձնացրել է լավագույն երեք տեխնոլոգիաները, որոնք, ըստ նրա, 2025-ին կգերիշխեն և կվերաձևեն էլեկտրոնային առևտրի ոլորտը:

Հուզական AI-ը հաճախորդների սպասարկման մեջ

Երբ նայում ենք դեպի ապագա, էլեկտրոնային առևտրի ամենահեռանկարային զարգացող միտումներից մեկը հուզական AI-ն է: Այս տեխնոլոգիայի հիմքը հաճախորդի խոսքի էմոցիոնալ երանգը վերլուծելու ունակության մեջ է: Դա նշանակում է, որ եթե, օրինակ, դուք որոշեք վստահել ձեր էլեկտրոնային առևտրի բիզնեսի հաճախորդների աջակցությունը AI օգնականին կամ AI-ի վրա հիմնված չաթբոտին, ապա կարող եք վստահ լինել, որ այն կհասկանա ոչ միայն այն, ինչ ասում են, այլ նաև այն, ինչ զգում են: Հուզական արհեստական բանականության ներդրումը օգտատերերի փորձի մեջ մեծ նշանակություն ունի, քանի որ արագ զարգացող էլեկտրոնային առևտրի աշխարհում էմոցիոնալ ներգրավվածությունը խթանում է վստահությունն ու հավատարմությունը: Մտածեք դրա մասին. Եթե ունեք ծառայության մի քանի տարբերակ, ինչպես կորոշեք՝ որն ընտրել: Մենք հակված ենք ընտրել լավագույն վերաբերմունքը, հոգին, ինչպես նաև ծառայությունների գերազանց մատուցումը:

«‎Ես հատկապես կարևորում եմ հուզական ԱԲ-ի դերը՝ օգնելու օգտատերերին խելացի գնումներ անել էլեկտրոնային առևտրի շուկայում: Հուզական AI-ը կարող է հիանալի աշխատանք կատարել՝ բազմապատկելով նաև օգտատերերի թիվը՝ անմիջական, բնական և համբերատար հաղորդակցության արդյունքում», – կարծում է հոդվածագիրը:

Գևորգ Բալյանի դիտարկմամբ՝ այս հնարավորությունը ոչ միայն ամրապնդում է առցանց գնումների փորձը և վերացնում դրա հետ կապված անհանգստությունը, այլև վստահություն է ձևավորում ձեր ապրանքանիշի նկատմամբ: Այսպիսով, մեծանում է հավանականությունը, որ հաճախորդը նորից կվերադառնա ձեր ապրանքանիշին, պարզապես այն պատճառով, որ նրանց հույզերն ու կարիքները հասկացվել և բավարարվել են:

5G և դրանից դուրս

5G բջջային ցանցերը կամ, ավելի պարզ ասած, ավելի արագ ինտերնետը ևս մեկ տեխնոլոգիա է, որը զգալի թռիչք է խոստանում առցանց գնումների համատեքստում: Ավելի մեծ արագություններով, ավելի ցածր ուշացումով 5G-ն կարող է աջակցել միացված սարքերի աճին և հնարավորություն տալ նորարարություններին այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսիք են ինքնավար մեքենաները և խելացի քաղաքները: Այս աճը լավագույնս արտացոլված է 5G չիպսեթների շուկայում, որը, ինչպես կանխատեսվում է, մինչև 2033 թվականը կկազմի 317 միլիարդ դոլար:

«‎Ես հավատում եմ, որ 5G-ն կբերի ավելի շատ տեխնոլոգիական լուծումներ և գործիքներ: Օրինակ, էլեկտրոնային առևտրի հիմնական ասպեկտը, որի վրա մեծապես կազդի 5G տեխնոլոգիան, գույքագրման կառավարումն է: 5G ցանցի միջոցով միացված IoT սենսորները կարող են իրական ժամանակում թարմացումներ տրամադրել բաժնետոմսերի մակարդակի վերաբերյալ և օգնել ձեռնարկություններին խուսափել ավելցուկով կամ պակասորդով իրավիճակներից՝ առկան համապատասխանեցնելով պահանջարկին: Բացի այդ, բերելով ավելի մեծ արագություններ և ուժեղացված անվտանգություն՝ 5G-ն թույլ կտա ավելի արագ գործարքներ կատարել և բարելավել վճարման ընդհանուր գործընթացը էլեկտրոնային առևտրի հաճախորդների համար: Նայելով առաջ՝ 6G-ի և այլ առաջադեմ անլար տեխնոլոգիաների զարգացումը էլ ավելի կխթանի կապը»:

Հոլոգրաֆիկ էկրանների ավելի լայն կիրառում

Հոլոգրաֆիկ էկրաններն ընդլայնում են կիրառման հնարավորությունները ավանդական պարամետրերից դուրս՝ առաջարկելով թվային բովանդակությունը պատկերման և թվային տեխնոլոգիաների հետ փոխազդման նոր ուղիներ:

«Մինչև 2025 թվականը, ես կարծում եմ, որ այս էկրաններն ավելի մատչելի և բազմակողմանի կիրառելի կլինեն էլեկտրոնային առևտրում, ինչը թույլ կտա հաճախորդներին դիտել ապրանքները ապշեցուցիչ 3D մանրամասներով: Պատկերացրեք, որ կարող եք ապրանքը զննել այնպես, կարծես այն ձեր առջև է: Օնլայն գնորդները կարող են ապրանքն ուսումնասիրել բոլոր կողմերից և իրական պատկերացում կազմել դրա չափի, կառուցվածքի և առանձնահատկությունների մասին՝ առանց տանից դուրս գալու: Կասկած չկա, որ ապրանքները հոլոգրաֆիկ կերպով ներկայացնելը էլեկտրոնային առևտրի կայքէջում կգրավի հարյուրավոր նոր հաճախորդների»:

Հոդվածում Գևորգ Բալյանը նկատել է՝ երբ մոտենում ենք 2025-ին, ակնհայտ է, որ ապագան ավելի արագ է զարգանում, քան մենք պատկերացնում էինք: Հաշվի առնելով մեր ներկայիս իրականությունը՝ կան բազմաթիվ կանխատեսումներ, որոնք կարելի է անել AI-ի և նոր տեխնոլոգիաների հնարավոր զարգացումների վերաբերյալ: Ակնկալվում է, որ այս տեխնոլոգիաները կստեղծեն ավելի խելացի քաղաքներ՝ հիպերավտոմատացված գործընթացներով արտադրության, առողջապահության, ֆինանսների և շատ այլ բիզնես ոլորտներում:

Բայց այստեղ ուսումնասիրված միտումները պարզապես կանխատեսումներ չեն. դրանք խորապես արմատավորված տեխնոլոգիաներ են ամուր հիմքերով, որոնք մեզ տանում են դեպի աշխարհ, որն արմատապես տարբերվում է այն ամենից, ինչ մենք այսօր գիտենք: Ինչպես ասում են՝ ապագան գուշակելու լավագույն միջոցը այն ստեղծելն է: