Categories: News

CRO կամ քայլեր դեպի օնլայն արդյունավետ վաճառքներ. Վարդան Ստեփանյան

Մարտի 30-ին ժամը 15։00-ից  18։00-ն կկայանա «CRO կամ քայլեր դեպի օնլայն արդյունավետ վաճառքներ» թեմայով 1-օրյա թրեյնինգը՝ կազմակերպված Business Development Group-ի կողմից։

Թրեյնինգի ընթացքում կառաջարկվեն առաջխաղացման այնպիսի եղանակներ, որոնք ակնհայտորեն կազդեն և կնպաստեն CRO-ին (կոնվերսիայի օպտիմալացմանը):
Քննարկման ծրագիրը.
-Ինչպե՞ս ներկայանալ User Friendly
-Ինչպե՞ս ճանաչել օգտագործողին
-Թելադրենք օգտագործողին մեր կամքը
-Վաճառենք, նորից վաճառենք ու ևս մեկ անգամ վաճառենք
-Թեսթեր մեր օգտատերերի միջոցով
-Թեսթերի արդյունքներ
-Ու ևս մեկ անգամ վաճառենք
-Ընկերություններ, որոնք խնայել են տասնյակ հազարավոր դոլարներ
-Օպտիմիզացնենք հաճախորդի հետ շփումը կայքի և էջի միջոցով
-Խնայենք գովազդային բյուջեի 37,4 տոկոսը
Թրեյներ՝ Վարդան Ստեփանյան (all.me ընկերության Analytics Department Team Lead)
Գրանցման հղումը՝ http://bit.ly/2TLC33g
Մասնակցության վճարը՝ 3000 դրամ:
Share