Categories: News

«From Pivot to Production – The Value of Customer Development» միջոցառումը

Հոկտեմբերի 28-ին 19։00-ին Hero House-ում տեղի կունենա «From Pivot to Production – The Value of Customer Development» միջոցառումը։

Մարիամ Համբարչյանը վարքագծային հոգեբանության մասնագետ է, մասնագիտանում է սպառողի հոգեբանության ոլորտում: Անցած 3 տարիների ընթացքում նա ղեկավարել է օգտատերերի և շուկայի հետազոտությունները Neosensory-ում, Սիլիկոնյան հովտի ստարտափ, որն օգտագործում է նեյրոկենսաբանություն և հատուկ տեխնոլոգիա ՝ թույլ տալով, որ մարդիկ «լսեն իրենց մաշկով»:

Նա կանդրադառնա հաճախորդի զարգացումն իրականացնելու արժեքի վրա `խորապես հասկանալու այն մարդկանց ցավը, ում համար դուք արտադրանք եք ստեղծում, քանի որ օգտվողները միշտ պետք է ուշադրության կենտրոնում լինեն:

Share