News
24/02/2021 14:36
Allins-ը ֆինթեք ոլորտի նորաստեղծ ստարտափ է և փնտրում է տնօրենի օգնականի՝ իր թիմին միանալու համար։
Աշխատանքային պարտականություններն են՝
- ընկերության տարբեր գործընկերների հետ հարաբերությունների ապահովումը, անհրաժեշտ ինֆորմացիայի փոխանակումը, ընկերության ներքին ինֆորմացիոն հոսքերի կազմակերպումը,
- տնօրենի տարբեր հանձնարարությունների կատարումը,
- ուսումնասիրությունների, հարցումների իրականացումը, դրանց արդյունքների գրանցումն ու վերլուծությունը,
- մասնակցությունը ընկերության մարքեթինգային պլանի մշակմանն ու իրականացմանը՝ կազմակերպչական մասով:
Հաստիքը զբաղեցնելու համար անհրաժեշտ է ունենալ Ֆինանսների կամ տնտեսագիտության ոլորտի բարձրագույն կրթություն, առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային փորձ տեխնոլոգիական կամ ֆինանսական ընկերությունում, հայերենի, ռուսերենի և անգլերենի իմացություն, համակարգչով աշխատելու բազային գիտելիքներ:
Ուղարկեք ձեր CV-ն [email protected] էլեկտրոնային փոստի հասցեին մինչև մարտի 3-ը: Աշխատավայրը Գյումրու տեխնոլոգիական կենտրոնում է: